TVN wciąż liderem oglądalności dzięki "Kuchennym rewolucjom". Widownia nieco spadła
TVN, pokazując program Magdy Gessler, miał średnio 16,42 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. Bartosz Krupa/East News)
Prowadzone przez Magdę Gessler "Kuchenne rewolucje" wiosną oglądało w TVN średnio 1,3 mln widzów – o 56 tys. mniej, niż jesienią.
TVN emitował nowe odcinki "Kuchennych rewolucji" w czwartki o 21.35, od 2 marca do 25 maja. Stacja, pokazując program Magdy Gessler, miała średnio 11,81 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 TVN notował 16,42 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 15,71 proc.
Czytaj też: Mariusz Kałamaga w "Szkle kontaktowym" TVN 24 za Daukszewicza
W paśmie 21.36-22.36 TVN był liderem oglądalności w grupach 4+ (11,35 proc.), 16-49 (15,92 proc.) i 20-54 (15,21 proc.).
Jesienią 2022 roku "Kuchenne rewolucje" przyciągały do TVN średnio 1,35 mln widzów.
Dane: Nielsen Media, uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: Dziennikarz "Głosu Zabrza i Rudy Śląskiej" pobity. Powodem tekst o LGBTQ+?
(KOZ, 05.06.2023)